![spływ](/mfiles/653/44/65/i/1920-550/-Group-1-DJI_0176-HDR-5-_DJI_0201-HDR-5-6-images-1472x920-1716410058.jpg)
![sr1](/mfiles/653/44/159/i/1920-550/-Group-34-DJI_0773-HDR-5-_DJI_0803-HDR-5-7-images-1472x828-1716409725.jpg)
![zan1](/mfiles/653/44/160/i/1920-550/DJI_0439-1472x826-1716987914.jpg)
![bocki](/mfiles/653/44/194/i/1920-550/QBCI3599-1718618622.jpg)
![1](/mfiles/653/44/196/i/1920-550/-Group-1-DJI_0128-HDR-4-_DJI_0168-HDR-4-9-images-1472x828-1716408557.jpg)
![4](/mfiles/653/44/199/i/1920-550/DJI_0489-1472x828-1716988033.jpg)
![2](/mfiles/653/44/197/i/1920-550/Zamek-w-Czorsztynie-1472x908-1716408857.jpg)
![7](/mfiles/653/44/200/i/1920-550/-Group-18-DJI_0282-HDR-5-_DJI_0322-HDR-5-9-images-1472x920-1716409584.jpg)
Ostrzeżenie meteorologiczne nr 36
Maniowy 02.08.2012r
W dniu 01.08.2012 Gmina Czorsztyn rozpoczęła realizację projektu Mogę Chcę Potrafię -współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Projekt zakłada w okresie 01.09.2012 – 30.06.2012 zakup pomocy naukowych (zabawy, gry komputery , projektory), oraz przeprowadzenie dodatkowych zajęć:
a) dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych dysleksją
b) dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych<br/.> c) logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy
d) gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy
e) Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
f) rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych - koło przyrodnika (nauki matematyczno – informatyczno - przyrodnicze) , językowe, muzyczne , teatralne, plastyczne.
Celem głównym jest wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez indywidualizację procesu nauczania dzieci klas I - III we wszystkich szkołach podstawowych funkcjonujących w Gminie Czorsztyn, podniesienie poziomu kompetencji kluczowych w zakresie czytania, pisania i podstawowych nauk matematycznych, wyrównanie szans edukacyjnych dzieci wykazujące problemy pedagogiczno-psychologiczne poprzez specjalistyczne zajęcia terapeutyczne, poprawę rozwoju mowy i zniwelowanie wad postawy, wzrost kompetencji językowych (j.angielskiego), rozwinięcie zainteresowań i predyspozycji uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematyczno-informatyczno-przyrodniczych, teatralnych i plastycznych. Podniesienie jakości poziomu nauczania, spowoduje wzrost umiejętności praktycznych uczniów, pokonanie trudności w nauce, wzrost u uczniów pewności siebie, nabywanie umiejętności planowania i zagospodarowania czasu wolnego, prawidłowe funkcjonowanie w środowisku rówieśniczym, umiejętne korzystanie z gier i programów komputerowych, poznanie z innej strony matematyki, poprawę wyników nauczania i wyników sprawdzianu kompetencji.
Wartość całkowita projektu to 139 272,30 i jest w 100% dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.