zima-3
sr1
zima1
spływ
zima1
zam
z1
z4
Przejdź do stopki

Kierownictwo Urzędu

Treść

Aneta Markus – Wójt Gminy Czorsztyn

I piętro, pok. 16

Kontakt służbowy:
tel. 18 27 500 70
e-mail: wojt.markus@czorsztyn.pl

Wójt gminy przyjmuje strony w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godz. 9.00 – 12.00 oraz czwartek w godz. 15.30 – 16.00

Zakres zadań:

  • organizowanie i kierowanie pracami Urzędu,
  • reprezentowanie Gminy na zewnątrz i prowadzenie negocjacji w sprawach dotyczących Gminy,
  • wykonywanie budżetu,
  • prowadzenie bieżących spraw Gminy,
  • wykonywanie uchwał Rady i zadań gminy określonych przepisami prawa,
  • przygotowywanie projektów uchwał Rady,
  • gospodarowanie mieniem komunalnym w granicach zwykłego zarządu,
  • przygotowywanie projektu budżetu pod obrady Rady i jego wykonywanie, przedkładanie uchwał i zarządzeń podejmowanych w tym zakresie organom nadzoru oraz podawanie ich do wiadomości publicznej,
  • wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej oraz podejmowanie innych decyzji należących do zadań Urzędu zgodnie z obowiązującym prawem,
  • nadzór nad przygotowywaniem projektów zarządzeń Wójta,
  • wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych,
  • zatrudnianie i zwalnianie kierowników jednostek organizacyjnych,
  • zapewnianie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne oraz jego pracowników,
  • koordynowanie działalności komórek organizacyjnych oraz organizowanie ich współpracy,
  • rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi, w szczególności dotyczących podziału zadań,
  • udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych,
  • czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,
  • nadzorowanie pracy komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy bezpośrednio mu podlegających,
  • przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
  • upoważnianie pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych do wydawania decyzji z zakresu administracji publicznej w imieniu Wójta,
  • przyjmowanie oświadczeń majątkowych od Zastępcy Wójta, Sekretarza, Skarbnika, kierowników gminnych jednostek organizacyjnych oraz pracowników samorządowych upoważnionych przez Wójta do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych,
  • przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków,
  • ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych,
  • koordynowanie działań w zakresie:
    • obronności kraju i obrony cywilnej - sprawowanie funkcji szefa obrony cywilnej określonych odrębnymi przepisami,
    • przeciwdziałania klęskom żywiołowym na terenie Gminy oraz usuwania ich skutków, opracowywanie planu operacyjnego ochrony przed powodzią ogłaszanie i odwoływanie pogotowia i alarmu przeciwpowodziowego, zarządzanie ewakuacji z obszarów bezpośrednio zagrożonych,
    • ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych,
    • bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony p. pożarowej,
  • wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Wójta przez przepisy prawa, regulaminy oraz uchwały Rady.

Wójt wykonuje uprawnienia udziałowca/akcjonariusza w spółkach, w których Gmina posiada udziały/akcje. Wójt może sprawować tę funkcje za pośrednictwem upoważnionych przez siebie pełnomocników.

 

Grzegorz Szerszeń– Zastępca Wójta Gminy Czorsztyn  

I piętro, pok.18

Kontakt służbowy:
tel. 18 27 500 70
e-mail: zastepca.wojta@ug.czorsztyn.pl

Zakres zadań:

  • podejmowanie czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Wójta lub w razie niemożności pełnienia przez niego obowiązków, a wynikającej z innych przyczyn, z wyłączeniem spraw zastrzeżonych do jego wyłącznej akceptacji i decyzji,
  • wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, decyzji podatkowych, w granicach upoważnienia udzielonego przez Wójta a nie zastrzeżonych do kompetencji Wójta,
  • wykonywanie na bieżąco powierzonych przez Wójta zadań na jego polecenie lub wynikających z jego upoważnienia, pełnomocnictw i zarządzeń,
  • współpraca z sołectwami,
  • w sytuacji nieobecności Sekretarza wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta, za wyjątkiem zastrzeżonych do wyłącznej kompetencji Rady lub Przewodniczącego Rady,
  • koordynowanie działań i nadzorowanie pod względem merytorycznym prac podległych Referatów i jednostek organizacyjnych,
  • pełnienie funkcji reprezentacyjnych w imieniu Wójta.

 

Jadwiga Fudala – Sekretarz Gminy Czorsztyn

I piętro, pok. 19

Kontakt służbowy:
tel. bezpośredni: 18 52 182 19
tel. 18 27 500 70 wew. 119
e-mail: sekretarz@ug.czorsztyn.pl

Zakres zadań:

  • kierowanie Referatem Administracyjnym i Spraw Obywatelskich,
  • nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,
  • opracowywanie projektów i ich zmian, statutów, regulaminów,
  • koordynowanie okresowej oceny pracowników,
  • wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, decyzji podatkowych, w granicach upoważnienia udzielonego przez Wójta,
  • opracowanie zakresów czynności na stanowiskach pracy dla pracowników przy współpracy z kierownikami referatów oraz dla pracowników na samodzielnych stanowiskach,
  • wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec Wójta, za wyjątkiem zastrzeżonych do wyłącznej kompetencji Rady lub Przewodniczącego Rady,
  • przyjmowanie skarg i wniosków oraz ich rozpatrywanie bądź kierowanie do właściwych komórek organizacyjnych,
  • koordynacja pracy praktykantów i stażystów,
  • koordynowanie kontroli zarządczej,
  • koordynowanie zdań z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o sporcie,
  • koordynacja i organizacja prac związanych z wyborami, referendami i spisami,
  • nadzorowanie prowadzenia biuletynu informacyjnego na stronie internetowej,
  • koordynacja czynności związanych z realizowaniem ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym zamieszczania informacji w Biuletynie Informacji Publicznej,
  • przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy zawierających rozporządzenia na wypadek śmierci,
  • wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.

 

Józef Huzior - Skarbnik Gminy Czorsztyn  

Parter, pok. 12 A

Kontakt służbowy:
tel. bezpośredni 18 52 182 34
tel. 18 27 500 70 wew. 214
e-mail: skarbnik@ug.czorsztyn.pl

Zakres zadań:

  • kierowanie Referatem Finansowym,
  • wykonywanie zadań i obowiązków przewidzianych w ustawie o samorządzie gminnym i ustawie o finansach publicznych dla głównego księgowego budżetu gminy, w tym prowadzenie gospodarki finansowej zapewniającej prawidłową realizację budżetu,
  • wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości,
  • opracowywanie projektu budżetu gminy i przedkładanie go Wójtowi,
  • sporządzanie sprawozdawczości budżetowej, nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu Gminy,
  • dokonywanie analiz finansowych,
  • wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości i sprawozdawczości jednostek organizacyjnych zaliczanych do sektora finansów publicznych zwanych jednostkami obsługiwanymi,
  • czuwanie nad przestrzeganiem dyscypliny finansów publicznych,
  • kontrasygnowanie czynności prawnych powodujących lub mogących spowodować powstanie zobowiązań finansowych i udzielanie upoważnień innej osobie do dokonywania kontrasygnaty,
  • wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień,
  • realizacja zaleceń pokontrolnych w zakresie rachunkowości oraz wykonywania budżetu,
  • wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, decyzji podatkowych, w granicach upoważnienia udzielonego przez Wójta,
  • organizowanie inwentaryzacji w Urzędzie, nadzorowanie właściwego przeprowadzenia oraz rozliczanie ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych,
  • opracowanie projektów zarządzeń Wójta w sprawach z zakresu inwentaryzacji, kontroli i obiegu dokumentów finansowych w Urzędzie, obrotu drukami ścisłego zarachowania, obsługi kasowej w Urzędzie, zakładowego planu kont i innych w zakresie finansowym,
  • wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.

 

Zbigniew Toman - Kierownik Referatu Gospodarki Przestrzennej i Infrastruktury

Parter, pok. 8

Kontakt służbowy:
tel. bezpośredni 18 52 182 08
tel. 18 27 500 70 wew. 108
e-mail: zbigniewt@ug.czorsztyn.pl

Zakres zadań

Kierowanie Referatem Gospodarki Przestrzennej i Infrastruktury w zakresie:

  • planowania przestrzennego,
  • drogownictwa,
  • zamówień publicznych,
  • inwestycji i remontów,
  • energetycznym,
  • ochrony przyrody,
  • ochrony środowiska i prawa wodnego,
  • ochrony powietrza,
  • rolnictwa, leśnictwa i weterynarii.