sr1
zan1
ug
1w
widok
wedkarze
jesien
sc
r1
Przejdź do stopki

Ogłoszenie konkursu na stanowisko dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Kluszkowcach.

Treść

OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO 

DYREKTORA GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KLUSZKOWCACH

 

Wójt Gminy Czorsztyn ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Kluszkowcach.

 

I.     Wymagania stawiane kandydatom, którzy przystępują do konkursu:

  1. Wymagania obowiązkowe:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe,
  3. co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w instytucji kultury lub jednostce organizacyjnej działającej w obszarze działalności kulturalnej,
  4. przedstawienie autorskiego programu działania Gminnej Biblioteki Publicznej
    w Kluszkowcach z uwzględnieniem warunków organizacyjno-finansowych instytucji, na okres 5 lat,
  5. znajomość przepisów prawa w zakresie organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej, o bibliotekach, finansów publicznych, zamówień publicznych, a także regulacji dotyczących przepisów prawa pracy,
  6. znajomość zasad działania bibliotek,
  7. stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na stanowisku kierowniczym bez przeciwwskazań,
  8. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  9. brak prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo skarbowe.
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. Posiadanie wykształcenia o kierunku bibliotekarskim lub pokrewnym,
  2. doświadczenie w pracy bibliotekarskiej,
  3. doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
  4. doświadczenie w zakresie pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów UE na realizacją projektów
    z dziedziny kultury, prowadzenia działalności bibliotekarskiej, edukacyjnej
    i popularyzatorskiej,
  5. predyspozycje do organizowania i prowadzenia przedsięwzięć promocyjnych związanych z działalnością bibliotekarską,
  6. dyspozycyjność, komunikatywność, kreatywność,
  7. predyspozycje menedżerskie i zdolności organizatorskie,
  8.  prawo jazdy kat. B.

II.   Warunki pracy na stanowisku:

  1. miejsce wykonywania pracy, nazwa i adres instytucji kultury: Gminna Biblioteka Publiczna w Kluszkowcach, 34-440 Kluszkowce ul. Karmelicka 24, w razie konieczności w filiach tej Biblioteki na terenie gminy (w Maniowach, w Mizernej,
    w Czorsztynie, w Sromowcach Wyżnych lub w Sromowcach Niżnych),
  2. stosunek pracy na podstawie powołania na czas określony – 5 lat,
  3. zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 40 godzin tygodniowo,
  4. przewidywany termin zatrudnienia 1 lutego 2023 r.

III.  Zakres obowiązków na stanowisku, w szczególności:

  1. Kierowanie bieżącą działalnością Biblioteki i reprezentowanie jej na zewnątrz,
  2. Organizowanie, kierowanie i nadzór nad działalnością merytoryczną Biblioteki,
  3. Ustalanie szczegółowych zakresów czynności poszczególnych pracowników i trybu realizacji powierzonych zadań,
  4. Ustanawianie i odwoływanie pełnomocników,
  5. Wydawanie zarządzeń, instrukcji i poleceń służbowych,
  6. Ustalanie rocznego planu działalności oraz rocznego planu finansowego,
  7. Sporządzenie rocznego sprawozdania z działalności,
  8. Poszukiwanie i pozyskiwanie innych źródeł finansowania działalności statutowej.

IV.  Oferty kandydatów powinny zawierać:

  1. pisemne zgłoszenie się do konkursu z motywacją kandydowania na stanowisko dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Kluszkowcach – list motywacyjny,
  2.  pisemny, autorski program działania Gminnej Biblioteki Publicznej w Kluszkowcach z uwzględnieniem warunków organizacyjno-finansowych instytucji na okres 5 lat,
  3.  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, itp.),
  6. kserokopie świadectw pracy potwierdzających wymagany co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w instytucji kultury lub jednostce organizacyjnej działającej w obszarze działalności kulturalnej lub zaświadczeń
    o posiadanym stażu pracy potwierdzających wymagany okres zatrudnienia
    z uwzględnieniem przerw w zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
  7. oświadczenia, podpisane własnoręcznie przez kandydata, o:
  1. posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  2. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  3. nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz wykorzystania wizerunku,
  1. klauzulę informacyjną – przesłanka zgoda,
  2. ewentualnie inne dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe określone powyżej.

V.        Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty przystąpienia do konkursu wraz z wymaganymi dokumentami należy składać
w zamkniętych kopertach na adres: Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach, 34-436 Maniowy, ul. Gorczańska 3 w terminie do dnia 12 stycznia 2023 r. do godz. 15.30
z dopiskiem na kopercie: "Konkurs na stanowisko dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej w Kluszkowcach” (decyduje data wpływu do Urzędu).

 

VI.      Informacje dodatkowe:

  1. Konkurs zostanie przeprowadzony przez komisję konkursową powołają przez Wójta Gminy Czorsztyn.
  2. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - sprawdzenie ofert pod względem formalnym bez udziału kandydatów i II etap - rozmowa kwalifikacyjna
    i wybór kandydata - o terminie i miejscu przeprowadzania rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie,
  3. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego i podjęcia decyzji przez Wójta Gminy Czorsztyn o powołaniu dyrektora Gminnej Biblioteki Publicznej
    w Kluszkowcach, nastąpi w ciągu 10 dni roboczych od upływu terminu składania ofert.
  4. Przed powołaniem kandydata na stanowisko dyrektora zostanie zawarta z nim odrębna umowa określająca warunki organizacyjno - finansowe działalności Gminnej Biblioteki Publicznej w Kluszkowcach oraz program jej działania – zgodnie z art. 15 ust. 5 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
    (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 194, z późn. zm.).
  5. Dodatkowe informacje, w tym informacje o warunkach organizacyjno - finansowych działalności Gminnej Biblioteki Publicznej w Kluszkowcach można uzyskać
    w siedzibie Gminnej Biblioteki Publicznej w Kluszkowcach przy ul. Karmelicka 24
    w Kluszkowcach w godzinach jej pracy, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu pod nr tel. 18/26-503-69.
  6. Zastrzega się możliwość odwołania lub unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
  7. List motywacyjny, życiorys CV, kwestionariusz osobowy, oświadczenia oraz wszystkie dokumenty wytworzone przez kandydata muszą być własnoręcznie podpisane.

Załączniki do pobrania :

 

 

Wójt

(-)Tadeusz Wach